Lantaarnpaal defect? Meld het bij de gemeente

Als een lantaarnpaal in uw straat of dorp niet brandt kunt u (alleen) bij de gemeente terecht om dit te melden. Dat kan op diverse manieren: mondeling, telefonisch, per e-mail of via de gemeentelijke website.

Persoonlijk:
Dat kan bij de publieksbalie in het gemeentehuis, ’t Oost 11, Oosterwolde.

Via telefoon:
Belt u de storing door, dan kan dat via nummer 14 0516 (geen netnummer nodig).

Via e-mail: 
De storingsmelding per e-mail kan naar gemeente@ooststellingwerf.nl.

Via de website:
Meldt u de storing liever via de website www.ooststellingwerf.nl, ga dan op de openingspagina van de website via ‘Melding doen’ naar de website ‘Verbeter de Buurt.nl’. Als u uw contactgegevens doorgeeft bij het melden kunnen we u benaderen bij
onduidelijkheden.

Vermeld het lichtmastnummer
Bij het melden van de storing willen we graag het lichtmastnummer weten (dat staat in gele cijfers op circa 3 m hoogte op de lantaarnpaal).

Als u het lichtmastnummer niet weet willen we de locatie van de lantaarnpaal graag bepalen aan de hand van het adres (dorp / straatnaam / voor welk huisnummer) of een ander duidelijke omschrijving van de plek. Zonder omschrijving van de locatie of de
lichtmastnummers kunnen we meldingen niet bij de reparateur onderbrengen.