Lantaarnpaal defect? Meld het bij de gemeente

Als een lantaarnpaal in uw straat of dorp niet brandt kunt u (alleen) bij de gemeente terecht om dit te melden. Dat kan op diverse manieren: mondeling, telefonisch, per e-mail of via de gemeentelijke website.

Persoonlijk:
Dat kan bij de publieksbalie in het gemeentehuis, ’t Oost 11, Oosterwolde.

Via telefoon:
Belt u de storing door, dan kan dat via nummer 14 0516 (geen netnummer nodig).

Via e-mail: 
De storingsmelding per e-mail kan naar gemeente@ooststellingwerf.nl.

Via de website:
Meldt u de storing liever via de website www.ooststellingwerf.nl, ga dan op de openingspagina van de website via ‘Melding doen’ naar de website ‘Verbeter de Buurt.nl’. Als u uw contactgegevens doorgeeft bij het melden kunnen we u benaderen bij
onduidelijkheden.

Vermeld het lichtmastnummer
Bij het melden van de storing willen we graag het lichtmastnummer weten (dat staat in gele cijfers op circa 3 m hoogte op de lantaarnpaal).

Als u het lichtmastnummer niet weet willen we de locatie van de lantaarnpaal graag bepalen aan de hand van het adres (dorp / straatnaam / voor welk huisnummer) of een ander duidelijke omschrijving van de plek. Zonder omschrijving van de locatie of de
lichtmastnummers kunnen we meldingen niet bij de reparateur onderbrengen.

Permanente koppeling naar dit artikel: http://waskemeer.nl/lantaarnpaal-defect-meld-het-bij-de-gemeente/